Site preloader
Prasa

COACH FLORAL · Eau de Parfum

16 stycznia 2018

Nowy, kwiatowy zapach dla Niej, dla którego inspiracją stała sięża herbaciana.

COACH FLORAL · KAMPANIA REKLAMOWA

Bohaterką kampanii dla Coach Floral jest amerykańska aktorka młodego pokolenia – Chloë Grace Moretz, tym razem przedstawiona wśród polnych kwiatów w ciepły słoneczny dzień. Ma na sobie sukienkę w kwiatowe wzory oraz torebkę z ornamentami w kształcie kwiatów róży herbacianej, która stała się inspiracją do powstania nowego zapachu. Moretz uosabia beztroskę  i niezależność dziewczyny marki Coach. Zdjęcia wykonane zostały przez znanego fotografa Stevena Meisela.

COACH FLORAL · ZAPACH

Niezwykle kobieca woda perfumowana Coach Floral to cytrusowa świeżość i energia różowego pieprzu oraz sorbetu ananasowego. Serce zapachu kryje w sobie kwiatowy bukiet intensywnych akordów herbacianej róży, jaśminu Sambac oraz gardenii. Natomiast baza kompozycji otula ciepłem i delikatnością kremowych nut drzewnych, paczuli oraz piżma

“Celem powstania Coach Floral było wykreowanie zapachu optymistycznego i pozytywnego. Inspiracją była dla nas róża herbaciana oraz urok wiosny i lata”  —Stuart Vevers, Dyrektor Artystyczny.

INSPIRACJA

Coach Floral Eau de Parfum powstała w wyniku inspiracji kolekcją torebek i akcesoriów zdobionych skórzanymi detalami w kształcie kwiatów róży herbacianej. Kolekcja taka po raz pierwszy pojawiła się wiosną 2016 roku. Odwołania do niej można zauważyć w kolekcjach marki COACH w każdym sezonie.

COACH FLORAL · NUTY ZAPACHOWE

  • Głowa: sorbet anansowy, esencja cytrusowa, różowy pieprz
  • Serce:ża herbaciana , jaśmin Sambac, gardenia
  • Baza: piżmo, akordy drzewne, paczuli   
  • Twórcy zapachu: Shyamala Maisondieu, Nadège Le Garlantezec, Nathalie Gracia-Cetto

COACH FLORAL · FLAKON

Flakon to hołd dla dziedzictwa słynnej amerykańskiej marki. Kobiecy, zmysłowy, ciężki flakon o owalnym kształcie, tak  charakterystycznym dla marki Coach. Inspiracją do powstania korka w kolorze różowego złota był zamek obrotowy, symbol marki Coach, stosowany w najsłynniejszych jej torebkach od roku 1954. Rozpoznawalna na całym świecie skórzana zawieszka, tym razem w kształcie kwiatu róży herbacianej, z metalowymi elementami decyduje o elegancji i wysokiej jakości wykończenia, podczas gdy logo marki – koń zaprzężony do trójkołowej bryczki – nieodłączny symbol rzemieślniczej doskonałości marki Coach, jest subtelnie wygrawerowany na szklanym flakonie.

OPAKOWANIE

Opakowanie Coach Floral utrzymane jest w kolorystyce flakonu. Na kartonie wytłoczone są zdobienia imitujące skórę oraz kwiaty róży herbacianej. Logo marki oraz nazwa zapachu widnieją na opakowaniu w kolorze różowego złota.

0